Mandalay, Myanmar - Reisverslagen van Elke Vrolijk - WaarBenJij.nu Mandalay, Myanmar - Reisverslagen van Elke Vrolijk - WaarBenJij.nu

Mandalay, Myanmar

Nog nooit eerder had ik van dit land gehoord, maar toen er 2 jaar geleden een enthousiaste, oud studente van de pabo haar verhaal kwam vertellen over haar ervaringen was ik verkocht. Ik twijfelde niet meer over mijn keuze voor een buitenlandse stage. Dit zou het worden en anders niet! Haar enthousiasme over de Nederlandse organisatie die daar, op die school, actief is, de lieve mensen en de mooie cultuur. Dit allemaal maakte mijn droom om weg te gaan naar het buitenland compleet.

Recente Reisverslagen:

24 April 2015

Het allerlaatste reisbericht (18 t/m 23 april)

17 April 2015

De laatste feestweek in Mandalay

10 April 2015

Eindmusical was een groot succes! (4 t/m 10 april)

03 April 2015

Brommuis/Sjeeskip (27 maart t/m 3 april)

26 Maart 2015

Drukke, maar komische week (21 t/m 26 maart)
Elke

Met de buitenlandse minor 'Experience abroad', ga ik met 2 klasgenoten de uitdaging aan in het buitenland en wel in Mandalay, Myanmar. Voor 11 weken zetten we ons daar in voor het Engelse onderwijs op een boeddhistische school met 7000 leerlingen. Vanuit de pabo ontwerpen wij een lesprogramma die wij daar, gedurende 10 weken, gaan uitvoeren, in verschillende niveaus. Omdat wij graag onze pabo kennis van de afgelopen 3 jaar met de leerkrachten daar willen delen, geven wij ook de leerkrachten les. Zij kunnen, als wij weer terug naar Nederland zijn, die kennis verder voortzetten. Ik heb ontzettend veel zin in een deze spannende, nieuwe, fantastische en vooral leerzame ervaring die mij te wachten staat. Ik houd jullie zoveel mogelijk op de hoogte!

Actief sinds 28 Nov. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8958

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 23 April 2015

Mandalay, Myanmar

Landen bezocht: